Designed by Aziz

 
 


متن زیر یک پرحرفی کامل اجتماعی، فرهنگی، فردیه که اصولا مسخره است.... چون نوشتم دلم نمی اد پاکش کنم ولی اصولا خوندنش توصیه نمی شه....
****************************************
هر چند که اون قدر خوابم می آد که به زور بیدارم و هر چند که فردا باید کله سحر بلند شم، ولی دلم نیامد ننویسم... این روز آخر سال و این وقتهایی که داره سالی تموم می شه که... نمی دونم... نمی دونم حتی نمی دونم چی می خوام بنویسم.... ولی دوست دارم بنویسم.... نمی دونم، خوبم ولی خستگی نمی ذاره اون جوری که دوست دارم راحت باشم و رها....

باز دوباره عید امده با همه اون رسمهایی که بعضی شون فهمیده می شن و بعضی شون نه. بعضی شون اون قدر به وجدت می آرن که نمی دونی چطوری کنترلش کنی و بعضی اون قدر خسته کننده و مسخره اند که ... نمی دونم... ولی هر چی هست همه همه اش یک حس کلیه که اسمش رو می ذارم حس عید... حسی که گاهی یک دو سه روز قبل از عید پیداش می شه و گاهی هم اون قدر طول می کشه که بری خونه اولین نفر عید دیدنی... ولی به هر حال دیرتر نمی شه.... نمی دونم... امسال هم هنوز نیامده.... خوبم.... خوب خوب ولی هنوز حس عید ندارم.. حس نکردم که داره عید می شه، البته به جز یک چند لحظه و دقیقه ای پریروزها....*

نمی دونم، حس می کنم ذات عید باید با تغییر پذیری همراه باشه، تغییر پذیری که نمی دونم دقیقا چی هست و گاهی که خیلی سخت گیرانه نگاه می کنم، فکر می کنم که شاید یه تغییر پذیری ظاهریه برای وقتهایی که واقعا تغییر نکردی و دوست داری که یه جوری به خودت بقبولونی که همه چی داره تغییر می کنه... یه کمک برای کسانی که تغییری نداشتند... نمی دونم... خیلی سخت گیرانه و بدبینانه است که برای امشب اصلا جالب نیست.... نمی دونم.. شاید این تغییر پذیری هم سمبولیکه... برای یاد اوری لزوم اون تغییر پذیری واقعی.. که البته اکثر افراد، که شاید تقریبا همه افراد، تا همین جاش هم بیشتر جلو نمی آن....

نمی دونم.... ولی یه چیز هست که خیلی دوست دارم... همین حتی تغییر پذیری ظاهری ادمها رو.... همین خوب بودنشون رو.. حتی که مشخص باشه که ظاهریه و غیر واقعی... باز همین رو دوست دارم... همین که همه سعی می کنن شده الکی تو روی هم بخندن.... همین که همه به زور هم که شده مجبورن خوب باشن... همین که حداقل یه روز هم شده تو خیابون دو تا ماشین که بهم خوردن تا حدی که می شه فحش ندن.... همین که شادی کسانی رو ببینی که تو سال هیچ وقت شاد نبودن..... حتی تو چشم گدایی که روز اول عید هم امده گدایی می شه شادی دید... حتی اگه شرمنده بچه هاش باشه برای خیلی چیزهایی که می خواستن باز هم شاده... وظیفه خودش می دونه شاد باشه....

خوب باشین.... همتون خیلی خوب باشین.. همه اون هایی که اونقدر برام مهمین که.... نه فقط برای عید و در عید،‌ همه همه همه سال رو خوب خوب خوب باشین.....

* نمی دونم دوستان می تونن جهت به وجود امدن حس عید، عیدی ها را پیش پیش رو کنند، احتمالا درست شه.....




◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

 

www.flickr.com