مشکل این جا است که ولنتاین که هیچ، حتی خود کریسمس و خرید سال نو و این ها که کلی ادم رو یاد خاطرات عیدش می انداخت خیلی تو این حجم تبلیغاتی این جا گم می شه. به جای کل حس خوبی که می شه از دیدن این همه کادو خریدن این ها تو کریسمس داشت، همش این ایده به ذهنم می رسید که کریسمس رو هم همین مغازه ها و کارخونه ها ساختن که بتونن فروششون رو زیاد کنن... شاید هم دارم اشتباه می کنم ولی حس می کنم که بیش از حد رفتارها و عادتهای زندگی این جا تحت تاثیر خواست شرکت های بزرگ تعیین می شه. ترسناکه...
□ نوشته شده در ساعت
7:47 PM
توسط واحه