Designed by Aziz

 
 


این که من نوعی هیچ مشکلی ندارم با پخش آهنگ زمان مطالعه*، ولی هم‌‌اطاقی من تمرکزش رو از دست بده، موجب می‌شه که من برای رعایت حال او، وقت‌هایی آهنگ بذارم که براش مشکلی ایجاد نکنه، ولی اون لزومی نداره یک همچین فاکتوری رو در نظر بگیره. قضیه از نظر منطقی قابل قبوله برای من، ولی منجر به حس بی‌عدالتی می‌شه. خیلی مثال از موقعیت‌های مشابه این دارم و برام یک سواله که آیا صرف این‌ که یک فرد با رفتاری مشکلی نداره، مجوز اون کار رو به ما می‌ده؟ می‌شه فقط به حداکثر کردن مجموع رضایت طرفین نگاه کرد یا باید موضوعات دیگه رو هم در نظر گرفت؟

*فرض مساله اینه که من هیچ مشکلی ندارم، اگه دارم و روم نمی‌شه بگم یا به هر دلیل دیگه (علاقه به طرف مقابل، بی‌جنبه بودن طرف مقابل، به دنبال امتیازی دیگر بودن در بحثی دیگر و این جور دلایل‌) بروز نمی‌دم، مشکل خودمه دیگه... دندم نرم، چشمم کور :)




◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

 

 

www.flickr.com